Garancia
Általános feltételek

A OneClick.hu webáruház nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését.

A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés).

A visszaküldött termékek esetén a bevizsgálás során szenvedett adatvesztésért nem tudunk felelősséget vállalni, így kérjük visszaküldés előtt gondoskodjon az adatok mentéséről.

A vásárlástól számított 3 munkanap eltelte után, az ingyenes garancia szolgáltatásból kizáró ok, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. A legtöbb nyomtató, monitor és hordozható számítógép esetében a garanciális ügyintézést a gyártó megbízott szervize végzi, sok esetben saját, vagy megbízott futárral illetve jelentős számú átvevőponttal. Ezt választva jelentősen rövidebb a garanciális ügyintézés ideje, mintha nálunk adná le a terméket. Az ilyen termékek általában saját garancialevéllel is rendelkeznek és/vagy egy központi telefonszám hívása, esetleg internetes regisztráció után tudhatjuk meg a szükséges teendőket. A számla fénymásolatát általában csatolni szükséges. Az garancia@oneclick.hu e-mail címen további segítséget nyújtunk szükség esetén.

Igénylés A GaranciaFutár egy kényelmi szolgáltatás, a garancia ügyintézéshez nem szükséges igénybe venni, azonban amennyiben igénybe kívánják venni, a feltételeknek eleget kell tenni, és csak regisztrációval rendelkező ügyfeleknek érhető el.

Egy rendelés egy termékre érvényesíthető. Amennyiben több terméket szeretne visszaküldeni, mindegyik termékre külön kell GaranciaFutárt igényelni, hiszen az ügyintézésük menete, végeredménye eltérő (ugyanolyan termékek esetében is) lehet. Fontos, hogy ne küldjön vissza olyan terméket GaranciaFutárral, amit nem jelentett le, annak meglétét, sérülésmentességét abban az esetben sem Ön, sem mi nem tudjuk igazolni, (az ügyintézési rendszerbe pedig nem kerül be) a szolgáltatás érvénytelenítését vonja maga után.

Kérjük, amennyiben egyszerre több terméket is szeretne visszaküldeni, azt külön-külön jelentse le Garancia Futár igényléssel. Ha viszont teljes összeszerelt konfigurációt küldene vissza, úgy Számítógép megnevezéssel (Termék típusa) és a számlaszáma amin vette a terméket (Termék gyáriszáma) megadásával küldje el az igénylését. Köszönjük!

Hibaleírás Kérjük, a vélt hiba leírásánál törekedjen a pontosságra es a tömörségre. A hibajelenségre vagyunk kíváncsiak (pl. nem kapcsol be, csíkoz, kattog stb.), de nem mérnöki pontossággal: a terméken a hibás alkatrész pontos meghatározása nem szükséges. Fagyás, újraindulás esetén a körülmények (operációs rendszer, futó alkalmazások, a fagyáskor használt hardver elemek) leírása gyorsítja az ügyintézést. A szöveg rendelkezésre álló területe véges. Kérjük, a fentebb már megadott adatokat itt ne ismételje meg (pl.: gyáriszám, termék neve, vásárlás ideje).

A termék a hibaleírásban leírtak alapján lesz tesztelve. A "tönkrement", "rossz", "nem jó", "használhatatlan", "elromlott", "nem működik", "nem működik megfelelően", "nem tudom" és hasonló hiányos hibaleírások az ügyintézési időt növelik, illetve a hiba megléte híján tesztelési díj kiszabását vonhatják maguk után. A hibaleírás nélkül küldött termékekre a szolgáltatás érvénytelen.

A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, tehát a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk.

A garanciális eljárás keretében a OneClick Hungary Kft. számára eljuttatott termékek, alkatrészek és alátámasztó dokumentációk a OneClick Hungary Kft. tulajdonává válnak, melyek nem juttathatók vissza a felhasználóhoz.

A garancia nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket abból a célból változtattak meg, hogy az ügyintézés során ne tudják megállapítani, hogy érvényes-e a termékre a garancia.

Dokumentáció
A garanciális ügyintézés során ne használja az eredeti számlát, OneClick.hu által kapott garancialevelet, ezek fénymásolata is elegendő, kivéve, amikor kifejezetten az eredetit kérjük. Valamint a külső gyártói egyedi garanciajegyeket minden esetben juttassák vissza a termékkel eggyütt (telefon, notebook, monitor,tv, nyomtató...stb.) Amennyiben kérdése van, hogy milyen dokumentáció szükséges az ügyintézéshez, azt írja meg nekünk a garancia@oneclick.hu e-mail címre.

A termék csomagolásába helyezzen el a garanciajegy és a számla fénymásolatából 1-1 példányt. Olyan esetben, amikor a termék külön a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, (pl. monitorok, notebookok, nyomtatók, stb.) akkor annak az eredeti példányát kérjük mellékelni.

Csomagolás
A feladott terméket kérjük összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásba visszahelyezni, majd az eredeti csomagolást oly módon becsomagolni, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyeljen, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Praktikus tehát megőrizni azt a csomagolást, amiben a terméket megkapta és abba visszahelyezve szállítani. Javasoljuk a dupla karton, illetve a plusz térkitöltő anyag használatát, illetve rugalmas belső bélelést, az áru megóvása érdekében. Sem az akár a futárcég által biztosított nejlon tasak, sem a boríték - még ha buborékos fóliával bélelt is - nem biztosít elegendő védelmet. Kérjük, a terméket mindenképpen lássa el megfelelő csomagolással, ennek biztosítása a szolgáltatást igénybe vevő felelőssége. A futár nem jogosult, és nem is feladata a csomag tartalmát ilyen szempontból ellenőrizni. Amennyiben tanácsra van szüksége a csomagolással kapcsolatban, kollégáink segítenek. Amennyiben a konfiguráció nem a processzor gyártója által mellékelt CPU hűtővel van szerelve, gondoskodni kell a biztonságos szállításról. Ez történhet kitámasztással (pl. szivacs, hungarocell, de akár összegyűrt papír felhasználásával - a készülékház oldallapjához általában a legpraktikusabb), vagy a hűtőegység leszerelésével, és a konfigurációba vagy mellé, - szintén megfelelően - csomagolva(!). A csomagot címezze meg az alábbi módon:

OneClick Hungary Kft., 2013 Pomáz, Eper utca 2.

Visszaszállítás és határidők
A GaranciaFutár szolgáltatás keretében átvett termékek 1-2 munkanap múlva kerülnek a OneClick.hu-hoz. Az ügyintézés idejét innentől, azaz a rendszerbe való felvételtől számítjuk.

A GaranciaFutár által beküldött termékek a garanciális eljárás után szintén a futár által lesznek visszaszállítva Önhöz. A futár az átvételkor nem visz csereterméket.

A GaranciaFutár egy kényelmi szolgáltatás. Igénybevétele a garanciális ügyintézéshez nem feltétlenül szükséges. A GaranciaFutár szolgáltatás igénybevétele során ügyeljen arra, hogy a termék a garanciaidő lejárta előtt megérkezzen. A garanciaidő vége előtt 5 munkanappal GaranciaFutár kiküldésére ez alapján nincs lehetőség, a terméket más módon kell bejuttatni az ügyintézés megkezdésére.

Jogos minőségi kifogás esetében a GaranciaFutár szolgáltatásunk ingyenes, amennyiben a termék hibátlannak bizonyul, a házhozszállítás díját, bruttó 2540Ft-ot számolunk fel, ezért az Ön érdekében kérjük, csak akkor vegye igénybe ezt a szolgáltatásunkat, amennyiben biztosan meggyőződött a hibáról, s annak oka nem a nem rendeltetésszerű használat.

Termékspecifikus információ
Amennyiben memóriakártyája nem működik megfelelően valamely külső (tehát nem PC) eszközben, kérjük az eszköz PONTOS típusát is feltüntetni a hibaleírás mellett.

A memóriák ügyintézése esetén kérjük tüntesse fel, milyen processzorral jelentkezett a hiba. Memóriakit esetén - ha Ön észlelte melyik a hibás - azt kérjük jelölje meg, ezzel gyorsítja a garanciális ügyintézés menetét

Az LGA foglalatos alaplapok processzor foglalatát védő műanyag borítást mindenképpen helyezze vissza a foglalatra, megléte az ügyintézés feltétele.

Az AMD CPU foglalatos alaplapok esetében az ügyintézéshez szükséges a gyári lefogató keret és annak csavarjai.

Patron, toner, dob, fej kellékszavatossági ügyintézés esetén a tesztoldalt kérjük mellékelni.

Az összes alaplapra érvényes: a hátlapot mindenképpen küldjék vissza (a házba beépítendő kis fém borítás) mert ez a szakszerű üzembe helyezéshez szükséges és enélkül sajnos az ügyintézés nem lehetséges. Fontos, hogy ne az alaplappal egybe csomagolják, mert sérülést okozhat, ami a garancia elvesztését okozhat!

Pixelhiba garanciás monitorok ilyen típusú ügyintézéséhez kérjük adja meg a hiba helyét (pl.: bal alsó rész), illetve a hibát (pl.: világító kék, piros nincs).

A garanciális ügyintézéshez először be kell jelentkezned!
Kérjük várjon!